VARFÖR!

Hahhaha vad jag är kass, varför uppdaterar jag inte ming FINA????? blogg? det är en bra fråga, kanske borde ta och göra det. Iallfall så är det tisdag? nej onsdag är det nog förresten och jag har sovit som en stock, vaknade nästan precis! Har käkat frulle, fixat min skrivare (jag är duktig ja) och nu så tänkte jag faktiskt, för en gång skull, städa mitt rum!


Annars så, ja jag är ledig resten av veckan, det tackar man för. Borde därför plugga lite, får nog se hur bra det går med det heheh. Imogon blir det fixa lite med tjejerna i klassen och sen ska jag förmodligen hinna träffa söta issa ett tag med. Lördag har vi sittning. Temat blev svenska komedieserier, jag vet inte riktigt vad dom har för problem med sina val av teman, kan man inte bara ta typ, ja, nått annat iallfall som är ROLIGT att klä ut sig till. Men nu har vi kommit på att vi ska vara dom i hem till midgård, får se hur snygg man då blir denna gången haha!

Nej nu får jag lyfta gumpen och göra nått vettigt, städa, just det.

PUSS OCH KRAM!



förresten en liten bild fråns i lördags. jag, lina (en från min klass, hon är sjuuuukt härlig) och några av hennes kompisar va på slagt i lördags, kul hade vi!
och förresten så fyller lina år idag, GRATTTTTTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0