Måndag igen då!

Då var det mååååndag igen och veckan börjar bra. Vad mer kan man begärna än fint och varmt väder, en vecka utan skola, gillar.
Hade lektion 10-12, jag, lina och albana hängde en liten stund efter det och sen tog jag bussen hem. Ligger nu här i sängen och tycker lite synd om mig själv för jag har huvudvärk. Tror det är för att jag ser lite suddigt med ett öga och jag HOPPAS det är på grund av den vageln eller nått som jag har i ögat.

Tänkte ta och plocka undan lite på rummet snart, se en film och sen ikväll blir det tritonspelen (träningstävling typ). Kommer väl hem runt 9 tiden tror jag.


PUSSELIPUSSPUSS


för jag vill vara såhär brun nu, vill tillbaka till alanya jappjapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0