Godnatt!

Så nu har jag sett klart på pearl harbor och har gråtit ut vad jag behöver nu haha. Den filmen är så jäkla bra OCH sorglig. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och försöka sova lite. Har ont i ögat desutom, tror jag fått en vagel eller nått, det suger lite.

Imorgon är det skola 10-12, sen är jag ledig resten av veckan. Har dock ett par böcker att läsa, är tenta om runt fyra veckor och har rätt mycket kvar så det är ju bara att sätta igång och läsa resten av veckan. Henriette och Ida kommer till sverige på torsdag, som jag saknar dom, så det ska bli megakul att träffa dom igen. Jadu vad händer mer... bea ska ha "släktkalas" på fredag, lördag får jag se vad som händer, ja men så ser väl min vecka ut ungefär :)

Nej nu ska jag drömma något fint, puss och godnatt!


hahahah bjuder på en sjukt gammal bild, hanna och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0