Godmorgon!

Igår så kom några från norge hit och ska träa här över helgen. Och så klart kom två av mina favvisar hit, Ida och Henriette. Har saknat er så superduper mycket, så kul att ni är här nu!

Just nu försöker jag svara på lite instuderingsfrågor medans mamma och bea bakar för fullrulle, så jag hör knappt mig själv tänka hahhaa, men det gör inget, har inte lust att tänka nu ändå så.
Ikväll ska bea ha lite gäster här, för hon fyller snart år, men jag har bestämt bio med ida och henriette, så ikväll blir det bio och lite mys med tjejerna, gillar!

Annars, ja det är fint väder idag med, skönt. Kanske man kan sitta en sväng där ute och få lite färg i sitt vita huvud?

Nej nu måste jag skynda mig så jag kan få smaka den gooooooooda degen av cheesecaken, mums i magen såhär klockan halv tio.
Kommer säkert ett inlägg snart igen, puss och kram!


ida, ane, jag, siren, henrietet och bea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0