Fredagsmys

Nu ska jag snart dra och träna, tur för jag bakade ju chokladbollar precis och nu behöver jag ju träna bort dom små jäklarna som ligger i magen, hohoho. Efter träningen hämtar maria mig så ska vi ha myskväll med käk och godis, och IDOLTITTANDE tycker jag. Imorgonbitti är det träning igen och sen på eftermiddagen drar jag in till lund för att träffa mina fina skolkompanjoner. Vi ska fixa oss för kvällen och sen halv sju är det sittning, alltså middag och sen pppppparty.

Hoppas ni får en fin kväll och om jag hinner ska jag blogga nått snabbt imorgon, annars hörs vi på söndag!
Puss på er!


och ja, helt plötsligt har jag fått nån bloggsjukdom, vet inte vad det är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0