Fin onsdag!

Morgonträning imorsse klockan sju, upp klockan fem, det var tungt kan jag meddela.
Hann plugga i typ sådär en timme och sen så kom jag fram till att jag ville till stan, så bra gick det med det pluggandet. Så snart ska jag och syrran bege oss in till entre en stund!

Annars, ingen mer träning för mig idag. Imorgon är det plugg, optikern och träning som gället. På fredag blir det plugg(????, fan, måste man så måste man), lite släktkalas för syrran och sen kanske bio med henriette och ida?. På lördag är det än så länge bara träning på schemat. Södag träning och sen bio och mys med maria och några andra tjejer, och sen plugg borde jag nog få in någonstans där med. Jag har ju tenta om typ tre veckor, känns mindre bra, hehe.

Nej nu ska jag fixa mig lite och sen tar jag busse in för en shoppingrunda, pussss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0