Exakt ett år sen!

Förlåt för jag hoppade över uppdatering om igår, har haft fullt upp sen i måndags, har i princip bara varit hemma om och sovit.
Igår var det iallfall jobb, och efter jobb så mötte jag Ida för styrketräning, efter styrkan snabbt hem och duscha och sen iväg till jobbet igen för föräldrarmöte som varade ungefär 2timmar. Cyklandes hem igen för andra gången (80min cykling igår alltså) och sen hem och sova direkt.

Idag så har jag jobbat, hahah asså känns så dumt att skriva vad jag gör, gör ju samma typ varje dag, men iallfall. Jag har jobbat (ja det har jag) och sen så har jag tränat (ja det har jag, haha). Vi hade en riktigt jobbig serie idag, eller jag hade, för de andra simmade den igår.
Det var en testserie, simmade 10*200 och så skulle man säga en tid som man trodde att man kunde ligga på men som samtidigt var en utmaning, vila ca 30sekunders. Jag tänkte att jag nog skulle klara att ligga på 2.28 på alla så den tiden sa jag. Första gjorde jag 2.23 vilket var lite snabbt, tänkte hurfannnnnn ska jag kunna hålla det. På den andra får jag 2.20, tredje 2.19 fjärde 2.18, sen tar det emot, jag sa rätt ut till sebbe att jag kommer aldrig klara fler, körde helt för hårt, hahah! Iallfall så peppade han mig som fan, så jag simmade alla!!!! och jag hade alla under 2.25, de sista hade jag 2.24, 2.24, 2.23, 2.23 och 2.22. Tänkte redan på den fjärde att jag skulle ge upp och då hade det säkert blivit tider upp mot 2.30. Men jag gjorde mitt absolut bästa så jag är nöjd.
Efter träningen var det basis träning, fokus mage!

Nu har jag varit hemma en stund och diskat lite och tvättat, och nu sitter jag här och äter osaltade (NYTTIGT) nötter och funderar på att lägga mig i sängen.
Imorogn är det morgonträning 05.45 (SHIT) och sen är det jobb 09.00-16.30 efter det är det styrka 16.45-17.45 hem och käka lite och sen är det träning 19.45-22.00!

HA DET FINT, puss på er, saknar er där hemma så jäklasupermycket, och sen saknar jag henriette, hon är i cyper (FUSK), så jag är hemma alldelses ensam!
MEN om 13 fjuttiga dagar drar jag och hela SSC gänget till florida, kan det bli bättre? tror inte det

PUSS igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0