Dålig är jag!

Ja jag är dålig på att blogga, superduperdålig! Tänkte att jag kanske skulle fixa en blogg på devote för då kan man tydligen mobilblogga, och det skulle ju passa perfekt när jag endå sitter på en buss ett antal timmar om dagen till skolan.

Helgen har spenderats med fina vänner. I fredags var jag ledig från skolan så då mötte jag upp maria i stan. Vi fikade och tittade runt lite och sen drog maria hem och jag drog till träningen.
Igår var jag först och tränade och sen var jag och kollade på beas bandymatch. Hon har börjat i fbc tror jag klubben heter, och hon är sjukt duktig faktikst! :)
Efter matchen tog jag mig till issa som hade 20årsfest. Det var supermysigt och megagod mat och efterrätt! :) Klockan ett drog vi hem och sen somnade jag gott.

Idag har jag börjat läsa en bok som vi har i skolan. Jag ligger förtillfälligt lite efter. Är ganska många böcker vi ska ha läst som jag inte har läst, så det är väl bara att sätta igång med det. Vi har tenta om 6 veckor, har kanske 10 böcker att läsa ut, hur fasen ska det gå. Och vi har fått instuderingsfrågor, shit säger jag bara, hur ska jag klara detta. Jag läser böckerna men mina tankar flyger iväg och sen kommer jag inte ihåg vad jag läsat, perfekt.

Iallfall så är klassen sjukt härlig och vi har haft massa roliga fester nu på senaste. I torsdag hade vi vår första sittning och den var galen. Vi var utklädda till banditer och ja, kul hade vi!

Klockan är nu halv åtta och jag ska dra mig til tvn för att kolla på idol. Imorgon går jag i skolan 10-12 och sen är jag ledig resten av veckan, så då gäller det att läsa ut lite böcker!

Hoppas ni haft en fin helg, puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0