Slarvig!

Jag vet, 4023402024 dagar sen jag uppdaterade och idag har jag gjort ALLT för att inte plugga (jag vill inte meeeeer) så därför så tänkte jag att jag kunde uppdatera så jag slapp plugga hihi.

Igår var jag på bröllop. Min moster gifte sig, hon var så fin och det var en supertrevlig kväll men massa mat, sång, tal och dans, gillar. Idag mår man som man förtjänar. Sitter här vid mitt skrivbord och har gjort allt för att komma bort från plugget, jag har lockat håret, åkt till net on net, gått en liten runda, hjälpt till med maten, skrivit i bloggen.... ja ni förstår, jag vill, orkar INTE plugga mer. Jag har tenta på tisdag och det känns fan inte bra alltså, fyfan.

Vad har jag mer att berätta, spanien om en vecka, det tackar man för. Nej nu ska jag snart käka!
PUSSSSS


just det, jag har färgat håret!
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0