Måndag!

Idag gick jag upp tiiiiidigt för att morgonträna. 6000m blev det idag och två timmar senare drog jag och ida till stan. Vi gick en runda, käkade på thairestaurang och sen fixade vi ögonbryna. Tråd/noppade dom och sen färgade dom lite, blev finemmmmang.
Kom hem för en liten stund sen, har käkat och satt mig med en engelskbok som jag ska försöka läsa lite i, iallfall lite, okej.

Imorgon så blir det plugg och sen så blir det träning. Kan det inte bara bli helg istället? Helgen kommer bli bra. På fredagen så är det partparty hos emsan för hon fyller 21 år på torsdag OCH kommer hem från sundsvall, gillar. Och sen på lördag så blir det slagt med några kompisar, wopwop vilket bra helg.

Nej nu ska jag se om där är nått kul på tv, får väl ha en slappestund någongång.
PUSS


jag vill göra om studenten, jag och natta 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0