Kanelbullens dag!!!

MEN INGET SÅNT FÖR MIG, för nu är ju vi nyttiga, visst lina???? så ingen bulle för dig, jag vet nog vad du tålet, haha!

Annars så är jag ledig från skolan idag. Har suttit och pluggat lite och nu tar jag paus, eller jag är klar för idag punkt och slut. Sitter här i min sköna säng och äter lite äpple (SE LINA SÅ NYTTIG) och sen så ska jag träna om en stund.

Hmm vad har jag mer för intressant att berätta här och nu. (har just nu tänkt i typ fem minuter och kommer inte på nått) Så tyvärr har jag inget mer att berätta just nu, hihi.
PUSS OCH KRAM

bea, jag och emsan!
SOMMAR JATACK!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha. de där var grymt. kunde lika bra kommit in på din blogg o sett en bild på dig med mjöl i hela huvudet bakandes av 100 kanelbullar. BUt no you didn't. Äpple är ju nästan lika gott (;););)) haha. ser ju dig på den bilden god dammmn den kroppen fast even better kommer bli din beach 2012 om du fortsätter i denna takten:D nu ska jag svara på en fråga till annars är det kris. haha. puss!!!

2011-10-04 @ 15:11:48
URL: http://linanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0