Hej gullisar!

Jag skrev ju inget inlägg igår såg jag precis, fy på mig!
Iallfall så tränade jag halv fyra till halv sex igår och sen så käkade jag tacos, gick upp till affären och handlade lite godis och sen såg jag och mamma eclipse. Eller förresten mamma sov typ hela filmen och jag spelade wordfued, haha, vilken lördag alltså, men ibland behövs det en sån lördag med.

Har nästan precis kommit hem från morgonträningen. Jag ska snart börja fixa mig och sen ska jag, mara, hennes syrra och några av hennes kompisar på fridays och käka och sen kolla bio, har ju blivit en riktigt biohelg detta, fast det är ju ganska mysigt så!

Nästa vecka går jag i skolan måndag och fredag. Så blir en ganska skön vecka. I helgen är det tävling på lördagen, och sen hoppas jag på en utång på kvällen.

Nej nu ska jag fixa mig lite och sen drar jag, kanske kommer ett inlägg till idag, vem vet hehe!
PUSSS PÅ ER


hahah jag för sådär fyra år sen kanske. hmmmm ska jag bli brun igen?
HJÄLPPPPPPP TACK!

Kommentarer
Postat av: Bea

JAA!

2011-10-02 @ 17:05:43
URL: http://beatriceholstt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0