Hårfärgning!

Inte på mig dock. Har precis färgat syrrans hår, brunt, så får väl snart se hur det blev. Har kollat på idol, det var väl okej och sen käkat kycklingsallad, mums i magen. Ska snart bege mig till sängen, den är efterlängtad PLUS att jag har tävling imorgon så måste upp typ halv sju, kul.

Annars så har jag fortfarande så mycket beslutsångest om jag ska färga mitt hår eller inte, jag kan inte bestämma mig helt enkelt. Är dock sugen på brunt men ja, nu när man endå är blond och har fått typ en okej blond färg så är jag helt osäker om man ska paja den fägen, är så svårt att bli blond igen. Men ja, ja gfår väl fundera på det lite till och sen se om det blir en färgning snart!

Nej men hoppas ni får en supermysig fredag.
Puss och kram på er!























så nu är här ju lite blandat när jag är brun och blond, så vad tycker ni nu då (lämna gäääärna en kommentar) och ja, just nu är jag blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0