Godmorgon!

Eller ja, kanske inte godmorgon när klockan är halv ett, men ändå.
Jag sitter just nu och inte gör allt för mycket, har käkat frullebulle och faktikst pluggat, fan alltså, skriver ju alltid att jag pluggar (men ja, det kan också innebära att jag tar upp boken sådär 15min, så tyck inte att jag är allt för duktig, heheh). Men iallfall så har jag pluggat, kollat igenom lite instuderingsfrågor och sånt, men nu tar jag en paus, det får man faktiskt.

Idag så väntas träning vid fem tiden och sen inte mycket mer. Imorgon är det skola och träning som står på schemat, har inte varit i skolan på evigheter känns det som, är ju inte där så speciellt mycket för tillfälligt iallfall.

Annars så är det tisdag idag, jappsjapps, helgen är efterlängtad, redan.
Nej nu ska jag kila, ta mig lite lunch kanske, punkt och slut puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0