En trött jag?

Jag: det är sjukt så mycket man sover egentligen.
Pappa: ja!
Jag: ja jag sover typ lika mycket som jag är vaken. sover kanske 8-9 timmar och så är jag vaken typ 10.
Pappa: så du har bara 18 timmar på dygnet? 

hahahhaha, asså, ibland undrar jag hur mycket vettigt där finns inne i mitt huvud, eller så är det bara att min hjärna flippar med mig när jag är trött.

efter några minuter ser jag en av våra fiskar som är DÖD i akvariter och skriker på bea:
- en fiiiiiiisk död (= en död fisk)

nej men om jag skulle sova kanske, hahhaha! ibland orkar jag inte ens med mig själv, då undar jag ju hur min familj och vänner gör det hahah!

Godnatt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: pappa

vi älskar dig!

2011-10-03 @ 08:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0