Tredje försökspasset över!

Simmade 100rygg idag. Det gick faktistik helt okej, jag kan inte mer än att vara nöjd faktiskt.
Hade 1,05,2 och det var ungefär en halv sekund över pers, så är jättenöjd. Dock ska jag simma det i laget ikväl,, då jävlar. Lätt under 1.05 ska det bli.
Så ikväll blir det alltså lag, och det är ganska jämt så jävlar vad vi alla måste simma riktigt bra!
Men det ska bli kul, jag är laddad!

Ni kan även gå in på Idas blogg och se vad hon skriver om tävlingen, hon har varit superduktig och simmar sjukt mycket, och hon har mycket bilder. www.idamarkovarga.bloggspot.com


prisutdelningen när vi kom tre på 200frlaget


jag på bana tre, 4*50 laget

Lånade lite bilder från Idas blogg (hoppas det går bra Ida, hihi) som Siren varit så duktiga och tagit igår och förrgår på tävlingen!
Nu ska jag packa upp och sen chilla lite, och sen blir det final ikväll!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Ida M-V

Ja du får ta vilka bilder du vill. Kram på dig :0)

2011-03-26 @ 13:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0