Torsdag och en dag till HELG

Morgonträning imorsse, ca 4000m och hårt ben, det gick bra.
Efter det direkt till jobb. Jag har varit duktig på jobb idag, hehe, bakat bullar och fixat till karnevalen imorgon så det har varit en kul dag! :)

FÖRRESTEN, kom till jobb åtta imorsse. Skulle skära ost att ha på mina knäckebröd. Osthyvlen är helt knäpp för den skär ALLDELES för tjocka skivor. Ska försöka att skära ett par tunna när jag slinter och typ skär av hela finget. Det pissblöder och jag kallar på Ida att hon ska komma och kolla,
Ida - VISA INTE DET FÖR MIG!!!!
Efter det kallar hon på någons barns mamma som precis har kommit, - KAN DU KOMMA OCH KOLLA HÄR!?

Iallfall så är det lite synd om mig nu, det är superdjupt och gör svinont. Hur ska jag kunna träna med det?
Det värsta är när den biten fladdrar, usch, och det gör megasuperont! (ja det är synd om mig)

Snart är det iallfall pass två som väntar, om jag kan hitta något plåster plus tejp som jag rädda mitt finger.

Imorgon ser dagen ungefär ut såhär;
- Jobb 07.25-16.30? Karneval pch bollefest (man ska klä ut sig och jag, ida och hanne ska vara katter, hehe)
- Hem och fixa mig
- 19.30 - Till Siri för att ha lite middag och annat trevligt, kanske ut?

Nej nu ska jag snart dra, förresten så kom jag hem till hemmalagad NYTTIG pizza (alltså utan mjöl och sånt) idag, som henriette hade lagat! Den var mumsens!

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: pappa

ska pappa blåsa på tummen?

2011-03-03 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0