Torsdag och en dag till HELG

Då var det snart helg igen! :) Veckorna går så snabbt nu och på lördag är det bara två veckor tills jag befinner mig hemma igen, gillar!

Idag så har jag jobbat från nio till halv fem och sen har det inte hänt så mycket annat. Har varit en kul och lugn dag på jobbet! Har precis ätit wookade grönsaker med lite nötter i och sitter nu i soffan och slappar.

Imorgon blir det;
- In om skatteverket och fixa lite
- Jobb från ? (beror på hur länge det tar, tror det går fort) till halv fem
- Styrka och springa på aktiv
- Hem och chilla, får se om något annat kul händer annars ska jag bara ha en slappekväll, det behövs!

Hoppas ni haft en fin dag, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0