Tisdag

Har varit en ganska vanlig dag, men en härlig dag tycker jag.
Dock var det lite svårt att komma upp imorsse men sen var det jobb från åtta till halv fyra. Har varit ute mestadelen av dagen för att det varit så härligt väder.
Kom hem för en liten stund sen och har satt in en lax i ugnen och ska snart äta lite. Undertiden håller jag på att packa väskan för att dra till bärum, oslo imorgon för att tävla NM torsdag-söndag.

Tror jag tar med kära datorn så att jag kan blogga lite där, en bloggnörd som man är. Undra om jag är en bloggnörd, nej det är jag nog inte. Tycker dock det är härligt att skriva av sig lite dock att det inte är så jätte intressanta saker jag skriver om för er kanske, hehe. Och sen i och med att jag inte bor hemma nu så är det väll kul för familj och vänner att läsa lite om min vardag och så.
DOCK är det jäkligt kul att kolla tillbaka på inläggen. Har ju skrivit här i kanske 1,5 år nu, så där är ganska gamla inlägg som är roliga att se. Plus att man kan hålla koll på vad man gjort och lite sånt.

Jaja, slutsnackat. Nu blir det laxtime!
PUSS

Kommentarer
Postat av: pappa

det är jättekul att läsa din blogg, lycka till nu på NM och kom ihåg att det sitter i huvudet....

2011-03-22 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0