Sommarkänslor

Idag är det supernajs väder här i stavanger. Dock är det fortfarande inte så varmt som jag vill, men det är iallfall lite varmt och sooooool!
Och när jag kom hem och satte mig vid datorn tog jag ett snack med min fina vän maria. När jag kommer hem (om snart bara två veckor) så blir det chokladfondy och vattenpipa, och när vi snackade om det fick jag ännu mer sommarkänslor OCH hemlängtan.
Jag åker ju hem om 16-17 dagar eller nått för att fira min födelsedag. Är hemma lite mer än en vecka. Och sen när jag kommer tillbaks till norge igen så är det bara ungefär en månad kvar här och sen flyttar jag hem!

Men asså, sommarkäslor, ja det har jag nu. Tänker mig en varm kväll med en filt, vattenpipan och chokladfondy eller något, det är fint det!

Nu ska jag se mig ett big brother avsnitt och sen laga lite mat.
PUSS


finfina felle för något år sen med pipan, myyyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0