Sista finalpasset!

Sista finalpasset är nu över. Ikväll blev det för mig 4*50fr laget.
DET GICK BRA, och det blev ett GULD för oss tjejer, woooopwoooop!

Tiderna i laget var;
Brekke, 25.81
Henriette, 26.64
Ida; 24.87
Jag; 26.54

Nu är NM över för denna gången och det har gått så bra för ALLA i SSC!
Det blev sammanlagt 20medaljer och vi blev på en tredjeplats på medaljfronten och en fjärde bästa klubb sammanlagt med poängen, MED ENDAST 12 simmare!

Nu ska jag sova i min sköna säng, imorgon är det en ny dag!
Puss på er och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fortsätter du prestera så här så kommer SM i sommar bli riktigt kul....GRATTIS till allt och alla..

2011-03-28 @ 07:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0