PAKET

Har varit en riktig mysig och kul dag på jobb. Känner påvägen hem hur trött och sliten jag är efter denna jobbvecka och träningsvecka. Öppnar blevlådan. Ser två STORA paket som ligger där och väntar på mig. Jag springer upp för trappan med ett leende på läpparna. Öppnar det ena som är från min familj. En ny mascara, några nya tidningar och simglasögon, det tackar man för. Öppnar det andra paketet och tror att även det är från mina päron. Paketet är FYLLT med godis. Jag står där och är så lycklig, hehe, och tänker att familjen är fin ibland. Kollar och ser att det är från världens bästa Issa. Hade jag varit hemma hade jag sprungit hem till henne och gett henne en stor kram, tyvärr är jag inte hemma! Men om man kan sända en kram såhär så gör jag det nu, "BAMSEKRAM".

Ibland undrar jag hur man kunde hitta så fina och helt fantastiska vänner.
Jag är lyckligt lottad!

Issa, du har förgyllat min dag, jag tror dock du har förgyllat hela veckan och månaden med för den delen, hihi.





ps. blev såklart sjukt glad för det jag fick i paketen, men tanken på att det finns vänner/familj som tagit sin tid att skicka iväg ett paket till en, det betyder så otroligt! 
Att det finns personer i ens närvaro som är guld värda och ställer upp för en och allt därtill, det är de som betyder allraallra mest.





Kommentarer
Postat av: isabelle

hehe, men om du hade varit hemma hade jag inte behövt skicka ett paket ;) och paket stavas bara med k, haha, du får inte glömma svenskan. hihi, månad? du kommer ha ätit upp det snart.



puss

2011-03-04 @ 19:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0