Onsdag

Vaknade tidigt, tog bussen tidigt. Går på en ganska tom buss. Sätter mig på en plats och helt plötsligt kommer en kille (som suttit själv på en annan plats) och sätter sig brevid mig?????? Så börjar han fråga mig vart jag ska hoppa av,
Jag; Varför undrar du?
Han; Nej jag bara undrar!
Jag; ......
Han; Ska du på jobb eller?
Jag; JAG ÄR FRÅN SVERIG JAG FATTAR INTE (hahah jag trodde att han skulle bli tyst, men han fortsatte fråga mig tusentalsfrågon och prata om vädert och sånt, medans jag satt tyst och lotsades att jag inte fattade, hehe)

Iallfall så bytade jag buss i byn och ska då ta nästa buss. Ser att den kommer och hoppas på den. Ser hur bussen fortsätter att köra förbi den svängen som jag igentligen ska höger i. Inser att jag då hoppat på FEL BUSS. Varför är detta så typiskt mig. Hoppar av och får GÅ tillbaka för att ta den rätta bussen. Kommer precis i tid till jobb.

Annars har dagen varit bra, tror jag.
Har tränat och är nu hemkommen, ska äta lite och se big brother.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0