Gooooodmorgon

Varför vaknar jag alltid tidigt när jag kan sova?
Iallfall så är jag redan vaken, ska dock träna om en timme så det blir skönt. Idag är det et syrapass som väntar, hoppas det går bra!
Efter simningen blir det till aktiv och köra något pass där och sen ska jag hem och stääääääda, omg som här ser ut!
Ikväll kommer Frida till mig och sen ska vi på inflyttningfest, gillar. Så de är så min kväll kommmer att se ut iallflal.

Nu är det typ bara fem dagar tills vi drar till NM, bärum (typ oslo) hehe, det ska bli skitkul. Jag har valt att inte simma frisimsträckorna (200,400,800) och ska simma 50,100,200rygg och 50fr? plus melagen och 200frlaget och kanske 50frlaget. Vi har stor chans att ta medalj på lagen, vi har riktigt bra lag, så det ska bli kul!

Nej nu ska jag packa min simväsk och chilla lite till, hörs kanske senare om jag har något trevligt att skiva,
puss och hej, leverpastej (sitter och äter en levepastajknäckebrödblalalla, hehehhehehhe)

OKEJ, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0