Godmorgon!

Hoppas ni hade en fin fredag. Det hade jag!
Var hemma ganska tidigt för att jag vara så sjukt trött, men det var trevligt. Vi åt och snackade och jag var hemma igen vid elva tiden efter att en jobbarkompis kört mig hem, snällt!

Har precis varit på morgonträning. Var ett sjukt hårt pass och det gick bra och sen direkt till aktiv för att köra lite zumba plus cirkelträning. Nu har jag och jetti varit och handlat och snart ska jag in i duschen och sen fixa mig för partykvällen.
Frida kommer och hämtar mig vid sju ikväll och sen ska vi hem till henne där även några andra kommer, och sen blir det ut till byn. GILLAR!

Hoppas ni får en fin dag.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0