Gårkvällen

Blev en impulsutgång igår för min del. Satt hemma vid åtta i myskläder och kollade på melodifestivlan.
Då ringde Iselin, en kompi... en väninna här. Vet ni vad, om man säger att man är med en kompis här, då är man med en killvän liksom. Så kompis är om man är med en kille och väninna om man är med en tjej, endå lite knasigt detdära. Iallfall så stack jag hem till henne där det var ett gäng folk. Kom dit vid niotiden.
Vi gick till byn halv tolv och var hemma igen halv fyra.

Idag så ska jag slappa lite, och så ska jag träna hade jag tänkt. Blir stryka och springa på gymmet!
Hoppas ni hade en bra dag igår och att ni haft en fin helg.

Puss på er


sommarsommmarsommar, nuuuuutack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0