Framme i Bærum

Så då har vi varit framme i Bærum nu i ett antal timmar.
Min väska gick sönder på flyget, inget hjul på den, så ska få en helt ny. Får gå in i en väskaffären och få en helt ny väska och så skickar de fakturan till sas, gillar!
Iallfall så bor jag med downisarna Ane och Siren, kjeka jenter detdära!
Vi har simmat in idag, kändes bra, och sen åt vi. Idag blev det en superduper god lasange. Det var mums i magen.

Nu ligger jag i sängen och ska se ett avsnitt big brother och sen sova.
Imorgon blir det;
4*50me lag, jag ska simma rygg, henriette bröst, ida fjäril och jetti fr
50ry
final; 4*200 fr, ane först, ida andra, jag tredje och jetti fjärde

Vi hörs imorgon, puss på er


jag och ida innan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0