Första finalpasset över!

WOHO, guld och nytt rekord igen (gäller ju dock inte), men fyfan vad vi är grymma.
4*50 me (guld)
rygg, jag; 30,84 (PPPPPERS, är supernöjd)
bröst, henriette; 31,6
fjäril, ida; 26,1
frisim, brekke; 24,8

Det var skit bra simmat av alla, så vi var supernöjda!

Sist på finalpasset så var det 4*200fr. BRONS blev det, skitbra det med!
Ane; 2.11
Ida; 1.59
Jag; 2.06
Brekke; 2.01

Är super nöjd på det med. Trodde inte att jag skulle orka det för att jag inte tränat på så länge. Var nöjd om jag hade under 2.10, och så fick jag 2.06 :)

Imorgon blir det 200rygg för mig. Ska göra mitt bästa!
Nu ska jag snart lägga mig.
Vi har precis haft samling och fick lite godis för att vi varit så duktiga! :D

Godnatt, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till GULDET och att ni är bäst...

2011-03-25 @ 09:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0