För exakt ett år sedan...

Tycker det är kul att kolla gamla inlägg i bloggen och vad jag gjorde för ett år sen!
Detta inlägget hittade jag i bloggen för ett år sedan;


Hallåja!
Tänkte bara skriva om helgen som varit, har ju inte skrivit sen i fredags.

Drog till Philip i fredags. Tog tåget vid tolv och var framme vid tre. Vi gick runt lite i göteborg och kollade, åt lite mat och sen drog hem till honom. Kollade på The Box och somnade väll vid två tiden.
Lördags så gick vi inte upp från 12, käkade frukost och sen drog in till göteborg. Gick en sväng på nordstan, åt lite och sen tog jag tåget hem kvart i sex. Var inte hemma fråns vid nio tiden och då var jag riktigt trött. Gick och la mig vid elva tiden, haha!

Idag hade jag träning klockan 9, var ett ganska chillidill pass så det var skönt. Åkte sen till stan vid ett tiden. Fick handlat en sjukt fin bh och en klänning. Testade även en snygg kavaj som jag nog ska köpa! Ni får se kläderna senare, tror jag!

Nu ska jag städa mitt rum för det ser förgävligt ut. Ha en mysig söndag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0