FFFFFREDAG

Var så sjukt trött imorsse, men kom upp. Var på jobb åtta där det blev matlagning och allt, mysigt. Slutade jobbet halv fyra och sen direkt till träning, missade dock en halvtimme. Blev ungefär 2000m för mig och sen in om butiken för att handla lite. Blev dock lite extra, som en ny mascara (bea skickade en här om dagen, men jag tappade den SÅ GICK DEN ISÖNDER, inte okej) hårspray, en borste till att sätta på fondation och lite sånt.

Så nu lagar jag och henriette mat, lax, mums i magen. Efter det ska vi laga nyttiga chokladbollar och sen ska jag se big brother avsnitten. Morgonträning väntar imorgon och sen ska jag på inflyttningsfest, woho.

Hoppas ni får en bra fredag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0