Bakar bröd

Hallåja!
Hoppas ni haft en fin dag. Jag fick jobba över en timme idag för att vår senvakt var sjuk idag så jag var tvungen att stänga, men det gick fint, trots att jag inte mår helt hundra!

Har precis kommit hem, bakar bröd just nu. Insåg dock att jag inte hade någon sån form att lägga brödet i så la det bara på bakplåtspapper. Såg dock precis in i ugnen och det blev inte så lyckat, smeten har liksom "runnit" ut i sidorna lite, så det kommer inte bli ett sådant tjockt och fint bröd, får väll göra om det någon dag när jag har köpt en sån form, vill ju att det ska bli perfekt, hehe!
Men jag hoppas det blir okej iallfall, kan skriva receptet sen (är ett GI recept).

Nu lagar jag mat, ärtsoppa blir det idag, mums i magen.
Sen ska jag bara chilla,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0