Andra finalpasset över!

Då var andra finalpasset över.
Det gick superbra, igen!
Jag hade 200rygg, persade imorsse, och slog ett nytt pers i finalen. Gjorde 2.17.3 och är jättenöjd. Kom dock fyra vilket var lite störigt, men det var en och en halv sekund ner till trean och jag gjorde mitt allra bästa så mer kan jag inte göra!
Alla andra i SSC har simmat superduper bra idag också. Vi har just nu tagit sammanlagt 11? medaljer och ligger som femte bästa klubb!

Imorgon trodde jag att jag var ledig på förmiddagen men tydligen står 100rygg på schemat. Så nu är det bara att ställa om sig och köra imorgon!
Imorgon eftermiddag blir det laget, 4*100me, vi ligger rankade etta! NU JÄVLAR!

Nu ska jag sova, eller om en liten stund iallfall, godnatt och sov gott alla pusar där ute!
PUSSS


följ ditt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0