69 dagar

Fjuttiga 69dagar tills jag flyttar hem igen, det är inte mycket det inte.
Men innan dess;¨
- NM i bärum 23-27 mars
- Påsk och åker hem den 16 april
- Fyller 20 år den 18pril
- Ska ha 20årsfest för släkten den 23 april
- Åker tillbaks till norge den 25 april
- GP i maj?
- Sydsim i maj?
- 27 maj är sista dagen på jobb
- 28 maj blir hämtad av mamma och pappa för att ta mitt pick och pack och flytta hem till sweeeeeden igen!

Det känns lite konstigt att jag ska flytta tillbaks igen, för detta har ju blivit min vardag nu. Så samtidigt som jag längtar på ett sätt så längtar jag inte på ett annat sätt, så det är med blandade känslor jag lämnar Norge och Stavanger. Alla vänner man har skaffat här kommer jag att sakna, och alla galna utekvällar, och jobbet och de fina ungarna, min fina rumskamrat, Ida,tävlingarna och träningarna.
Men nu har jag gjort detta ett år, och nu är det nya äventyr,hehe. Blir antagligen skola för mig i höst om jag kommer in. Kriminologi ska jag läsa, tre år! Hoppas att mina betyg räcker. Om jag inte kommer in detta året får jag se vad som händer, jag tar det som de kommer! Kanske läsa någon enstaka kurs isåfall eller jobba, jag vet inte, men det får jag se.


en bild från förra året som jag tog första dagen jag hade flyttat hit.
sooooooommar


Kommentarer
Postat av: Ida M-V

Vad gullig du är, men du måste också komma ihåg att du kan alltid säga att du har bott själv i ett annat land och lärt dig att klara dig själv. Den erfarenheten hade du inte haft om du inte hade flyttat hit.

V stolt över dig själv :0)

2011-03-21 @ 11:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0