2 mars

Dagen idag har gått fint.
Blev först jobb från halv åtta till tre. Bakade bullar som vi ska ha på fredag när det är karnevalfest på dagiset, hehe. FÖRRESTEN, man ska klä ut sig, vad tycker ni jag ska klä ut mig till, några tips tack! :)
Efter jobb blev det direkt träning, simmade 5000m och lite hårt sprint, så det gick bra. Känner mig en aning tung nu, har inte simmat fem pass på tre dagar på sådär tusen år, hehe.

Kom hem för en stund sen och har lagat goda köttbullar till fredag. På kvällen ska va ha lite inflyttningsfest och avskredsfest och allt, och alla skulle ta med nått. Så de på jobb tyckte jag kunde ta med mig köttbullar. Så duktig som man är har man stått och rullat ett 50tal köttbullar nu då.

Imorgon så blir det först morgonträning, sen jobb, styrka, och sen syraträning. Vilken jäkla träningsdag det blir då, men det går fint det.

Hoppas ni haft en bra onsdag, och puuuusar, det är snart helg!
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: pappa

klä ut dig till simmare....enkelt!!!

2011-03-03 @ 08:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0