Vänner

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen, har bara lite tankar i huvudet.
Jag tycker det är så konstigt att med vissa vänner man har är det bara en själv som hör av sig, lägger ett sms då och då, skriver nått på facebook för att höra av personen, men får i princip inget tillbaks.
Jag har varit hemma från norge nu i fyra veckor och det finns några jag knappt hört ett ljud av, fast det att jag då och då sänt ett sms eller skrivit något på facebook eller liknande.

Detta handlar om vänner som man haft mångamånga år och jag tycker det är konstigt, men antagligen betyder man inte tillräckligt mycket för dom för att dom ska orka ta sig tid att höra av sig, varken angående att ses en stund eller bara höra hur det är!

Konstigt tycker jag, antar dock att man inte ska lägga energi på sånt. Dock är det tråkigt när det egentligen är eller har varit väldigt nära vänner, men ja, de har väll viktigare saker för sig, att ses eller höra ett ljud från dom är kanske för mycket att begära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0