Tjingeling

Dålig uppdatering, sorry! Har haft fullt upp i dagarna.
Har hänt en heldel saker på dessa dagarna. I fredags så blev det amandas och sen fells student, var hos felle till ca tre på natten och drog sen hem, var sjukt kul att se henne igen, har inte setts på ett bra tag!

Igår så hade jag först morgonträning och sen åkte jag hem, la mig lite i solen och sen kom min kära maria. Vi chillade i solen, fixade oss, åt god mat, och sen stack vi ut, blev faktikst en sjuk kväll dock inte riktigt som planerad!

Idag så har vi slappat hela dagen, maria åkte hem för en stund sen och familjen har precis varit på restaurang. Blev planka och det var mumsigt!

NYHETER; både jag och maria har fått sommarjobb, det tackar man för. Jag fick reda på det i fredags tror jag. Badvakt på badet här, perfekt, nära och bra. Jag kommer att jobba 6 veckor vad jag vet, kanske det blir mer?
Jag jobbar tre dagar är ledig två jobbar tre osv. Jobbar från 14.00-20.00. Får dock ledigt när jag är på sm, så det blir bra! Ska bli helt okej, får iallfall pengar som jag så mycket behöver, jag och maria ska ju på jorden runt resa!

Har endel saker att fixa tills imorgon, kanske även ska en tur hem till felle om jag hinner, känner mig dock en aningen stressad!

Imorgon så ska jag upp tidigt för att ta BUSSEN till träningen (tar tusen år och det suger) och så ska jag träna en stund och sen så ska jag fixa mig lite och sen ta bussen in till malmö. Där ska jag fixa på skatteverket. Var där i fredags och tänkte att det inte skulle ta så jäkla lång tid men jag satt i kö i en timme och då hade bara typ 5 nummer gått och det var typ 15 nummer kvar vilket jag inte skulle hinna innan studenterna. Så jag fick gå, sjukt onödigt, så måste göra det imorgon. Jag hoppas att det inte tar allt för lång tid för kl 14.00 ska jag befinna mig i svedala för att skriva på lite papper och sen vidare till badet och presentera mig och sen vidare för att gå en HLR kurs. Kommer väll vara hemma runt 20.00! Blir en lagom stressig dag känner jag, men det får bara va så!

Nu ska jag fixa allt för morgondagen! Ses hoppas jag hinna slappa pyttelite innan jag ska sova!
Puss på er, vi hörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0