Resa bokad!

Maria kom hem till mig igårkväll. Vi kollade på resor och hittade en lagom billig resa till turkiet, alanya, all inclusiv, 4+ hotell.
Vi åker den 20 juli, det kommer bli grymt!

Jag och maria var utomlands förra året, spanien, calella, och vi hade sjukt kul. Känner på mig att denna semestern komme bli ännu bättre!

Har precis kommit hem från ett morgonträningspass. Måste komma igång lite nu om jag ska simma sm. Så det blev entimmespass, simmade väll runt 3000m, kändes helt okej. Nu sitter jag här frukost.
Ska se om jag får tag i natta sen som har kommit hem från usa, vi ska nämligen ut ikväll, kommer bli kuuuuul.

Imorgon ska jag tydligen ha morgonträning, så jag börjar klockan 10, det är bara att komma upp och ta mig dit. Efter det ska jag möta upp emsan så drar vi en runda till stan, hem här och firar pappsen och sen ska jag sova hos finfina emsan.

Hoppas ni får en mysig dag!
Hörs senare, puss på er


alanya


maria och jag förra året i spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0