Onsdag/torsdag

Igår tränade jag på kvällen och sen stack jag hem till maria. Vi åt lite, snackade och sen somnade vi väll vid ett eller nått. Vaknade vid halv 10 av hennes telefon ringde, hon har antagligen fått sommarjobb, KUL FÖR HENNE, mindre kul för mig, hehe.
Vi stack och handlade frukost, fixade lite med hästarna, käkade på mcdonalds och sen stack jag och tränade. 5700m, duktig som man är. Har bara slappat kväll, imorgon är det två studenter som väntar, ska bli kul!

Först ska jag in till stan och fixa lite, ska se mandis utspark, hem till mandi, hem till felle. Kommer bli en mysig dag!

Hörs kanske imorgon, kram på er!


jag och mandi


jag och felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0