Mysig söndag

Gick upp vid åtta imorsse och tog mig till staffantorp för ett simpass, har blivit fem denna veckan, dock bara entimmespass men bättre än inget. Efter det käkade jag lite frukost. Legat ute och solat en stund har jag med hunnit med och sen drog jag och pappa till mediamarkt för att kolla läget lite, och sen vidare för att hämta upp bea i malmö, hon har varit i göteborg hela helgen!

Käkade för en stund sen och nu sitter jag och håller på att fixa mina album med bilder. Ska snart ta och beställa hem nya bilder, plus betala resan till turkiet och sen ska jag se bbfinalen, får inte missa det ju!

Imorgon så ska jag träffa emelie och johanna. Vi ska mysa i parken, solning och picnik, det kan ju inte bli mycket bättre det. Vi hörs väll senare eller imorgon, hoppas ni haft en mysig söndag!


förresten så beställde jag denna för över en vecka sen, hoppas den kommer SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0