Midsommar + helgen!

Midsommar spenderades först på jobb. Jobb från halv tio till ca halv ett sen fick jag gå för där var inga badare, hehe.
Efter det gick jag hem, fixa krans och sen kom maria. Vi fixade oss, åt lite och sen drog in till malmö. Natta mötte upp oss och sen drog vi vidare till alice. Var sjukt tevligt där och sen vid 12 tiden tog vi taxi hem till bara och drog till niklas. Jag var där till halv sju och sen gick jag direkt till jobbet, perfekt, haha. Kunde knappt hålla mig vaken på jobb, tur att jag slutade redan ett!

Lördagen spenderades med maria. Jag fick sovit ett par timmar och sen drog vi hem till maria och chillade. Satt på en film som vi såg i 5 minuter och sen sov båda!

Igår var jag först på mediamarkt. Kom hem med en skrivare/scanner, inget planerat köp men en sån fick det bli! Efter det blev det lite städning på rummet, middag och sen gick jag och natta till felle en stund. Var hemma igen vid 10 tiden och då somnade jag gott!

Sådär såg min helg ut, en helt perfekt helg!
Imorgon bär det av till SM och halmstad, ska bli trevligt!

Kommer bilder snart från midsommar!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0