Jobbedag!

Goddagens på er.
Kom hem för en liten stund sen, har varit och morgontränat. Han dock bara med en timmes träning för att sen ta mig vidare hem, käka lite och nu ska jag snart bege mig till jobb. Det är så jäkla härligt att mitt jobb ligger 10min från mitt hus! Behöver ingen bil, inget bussåkande, det är skönt.
Idag jobbar jag till nio ikväll och sen blir det väll hem och slappa lite. Det är ju trevligt att alla är ledig imorgon, DOCK INTE JAG. Jag jobbar imorgon till ca tre och sen blir det midsommarfirande, woooopwopp!

Förövrigt så, hmmmm, har jag nog inte så mycket annat trevligt att berätta. Är lite sådär väder vilket resulterar i noll badgäster antar jag, så får väll ta och läsa tidningen * 1000000ggr och sen kolla på ett tomt vatten. Dock kommer solen fram i mellanåt så kanske, kaaaanske där är en kär badgäst idag!

Nej nu drar jag, ha en fin torsdag!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0