Inte duktig

Jag har inte varit duktig på att blogga på senaste, så nu är det dags!

Idag började dagen med ett träningspass och därefter en runda in på handelsbanken och sen vidare in till stan!
Mötte upp natta och petter i stan och käkade på gränden och sen gick jag och natta vidare på shoppingrunda. För min del blev det två linnen, hårfärg och ett skärp och det var det!
Vi han även sitta en stund i solen med glass, härligt.

Kom nästan precis hem och väntar på att syrran ska komma hem så hon kan fixa mitt hår. Gjorde ju vi det hos frisören för bara några veckor sen men känner nu för lite ljusa slingor i, får väll se hur det blir!

Annars så har veckan innehållet träning och jobb. Mer jobb blir det imorgon, fredag och lördag. Midsommar jobbar jag till ca tre och sen väntar maria hos mig, sen drar vi hem till natta, blir väll lite myspys där och sen får vi se vart kvällen tar oss!

Kanske visar vad jag köpte idag lite senare, tjingeling sötnosar


mina finfina tjejor, natta, hilda och vanessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0