Hemma igen!

Tjenixen på er!
Nu är jag hemma igen från ett knappt tvådagarsläger för min del. Jag jobbade ju mån,tis och onsdag så åkte upp till åhus vid fem tiden på onsdagen och kom nästan precis hem. Har varit två träningar torsdag och fredag och utöver det har vi legat lite på stranden, käkat god mat, snackat och spelat kort, har helt enkelt varit ett vanligt, trevligt läger, saknade dock endel folk som brukar vara med!

Kom precis hem som sagt och ska snart slänga mig i soffan. Skulle egentligen vara lite klassåterträff bland tjejerna idag hos joanna men jag kom hem alldeles för sent för det OCH jag har morgonträning och sen jobb imorgon!
Så imorgon blir det morgonträning 9- ca 10 och sen hem, äta lite och fixa mig och sen iväg till jobb från kvart i ett till kvart i sju!
Sen får jag se vad som händer på kvällen!

Nu ska jag slänga mig i soffan och se en bra film!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0