Godmorgon!

Gårdagen blev fullproppad med saker!
Först träning på morgonen, hårt pass och sen efter det tog jag bussen in till skatteverket och fixa det jag skulle. Tog inte så långt tid som förra gången så det var sjukt skönt faktiskt!
När det var klart så gick jag och pappa och åt lunch på ett supergott ställe och sen tog jag bussen till svedala.
Gick till kommunhuset och skrev på allt och sen vidare till badet och hälsade på personalen och sen iväg igen till svedala för att gå HLR kursen.

Jag kommer att jobba tre dagar, vara ledig två osv. Och sen så rullar man på tre olika tider. Antingen jobbar man från 06.00-14.00, 09.30-19.00 eller 12.45-20.45! Jag kommer att ha fast nu sex veckor fram sen får jag se om jag får sex veckor till. Det hade varit bra med sex veckor till så att jag hade kunnat spara men samtidigt vill man hitta på lite i sommar också!

Nu ska jag gå upp och ta en runda med nisse, käka frulle, fixa mig och dra till jobbet. Har två dagar framför mig där jag ska lära mig. Det är inte speciellt fint väder idag så antar att där inte är många på badet idag heller, hehe!

PUSS hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0