Gårdagen!

Igår började dagen med träning, 5200m, rekord på ett bra tag hehe. Efter det fixade jag mig lite och sen drog vidare in till stan för att möta upp natta. Köpte lite studentpresenter och sen åt vi på jensen och sen drog jag mig vidare till staffanstorp. Mötte upp emsan, sara och hanna och sen drog vi till simons student. Snacka om att man vill göra det igen, får lyckorus i mig när jag ser det. Åt där och sen skulle de vidare till fler studenter och jag drog hem!

Idag ska jag försöka städa lite på mitt rum, och ikväll blir det träning och efter träningen drar jag hem till maria och sover där. Så imorgon blir det en dag med finfina maria och sen träning på kvällen!

Vi hörs kanske snart igen, tjingeling på er!


hanna och jag i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0