Dålig uppdatering

Sorry för dålig uppdatering. Det har varit fullrulle denna veckan.

I onsdag blev det utgång. Det var en riktigt lyckad kväll och träffade många saknade personer. Vi drog till etage, efter det mcdonalds och sen blev det hem och sova.

På torsdag fick jag gå upp tidigt och ta bussen till staffanstorp för att träna en timme. Efter träningen gick jag hem till emsan som jag inte har sett på 94029402904år för hon har varit asien runt med en kompis, så det var sjukt kul att träffa henne igen. Vi åkte in till stan och jag fick handlat träningsbyxor, bikini, tröja, det var nog det. Efter stan drog vi hem till mig och gratta pappa. Han fick en luftballongstur av mig och mamma, som han har varit på idag (kommer bilder sen). Han blev skitglad och tyckte att det var superkul att åka idag!
Efter firandet med middag och efterrätt drog vi tillbaks hem till emsan och somnadse gott.

På fredagen vaknade jag upp hos emsan, fick gå upp tidigt och träna en timme. Tillbaks till emsan och sen åkte vi och hämtade sandra, handla dricka och mat och sen begav vi oss hem igen till emsan. Satt oss ute i det sjukt härliga vädert med öl, det kändes som utomlands där alltså. Vid halv sju blev det middag, vi var väll 15 pers som käkade och sen droppade det in mer och mer folk. Fest hela kvällen och natten, det var sjukt kul och lyckat. Klockan fyra hämtade pappa upp mig i natt och då drog vi vidare till dalby för att pappa skulle åka luftballong (morgonflyning så han får se soluppgången). Han tyckte det var sjukt kul, men detta innebar INGEN sömn för mig inatt. Kom hem vid niotiden och då käkade jag lite frulle och la mig ute i solen. Det har ju varit så sjuuuukt fint väder idag, megavarmt och vindstilla!

Jag är trött som jag vet inte vad. Jag legat ute och "solat" hela dagen, mer halvsovit på gräsmattan men endå. Har även powerwalkat i 36min, 4,7km, och nu har jag tryckt i mig en pizza (inte det bästa men jag var tvungen idag). Mina päron är inte hemma så ikväll blir det en rebeccamyskväll. Orkar inte göra något idag, känns som jag somnar vilken minut som helst. Så ikväll blir det bara tvtittande!

Imorgon är det morgonträning 9 och efter det tror jag att jag ska möta upp natta för lite stranden. På eftermiddagen/kvällen kan det bli att jag hänger med ett gäng ut, får se om jag orkar!

Nu ska jag chilla lite, se ett par bb-avsnitt som jag missat!
Vi hörs sen när jag lagt in bilder från idag!
TJINGELING


jag och emsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0