Sista dagen på sm idag!

Så, då är sista dagen på sm för denna gången här.
Skulle egentligen simmat 100rygg imorsse men strök mig på det, lite olika anledningar men jag gjorde vad jag kunde i laget på 100rygg så trot inte jag hade gått ner speciellt mycket mer idag plus att jag är ganska slut i kroppen, så fokuserar på laget.

Vi simmade 4*100fr laget nu iförmiddags och det gick superbra för laget. Vi ligger 5a till final och även ett nytt klubbrekord med 8 sekunder, det är inte illa. Dock hade jag nästan en sekund sämre än förra året då jag gjorde 1.00.3 i laget, ska försöka göra det i finalen idag. Ida simmar även final på 100fj, hon kommer simma snabbt ikväll!
Ni kan ju kolla svt klockan 15.55 tror jag det var idag då visas finalerna!

Nu ska jag ta och vila min kropp lite som är GANSKA trött just nu, speciellt bena!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0