Onsdag

Fin onsdag idag, mycket fin.
Jag vaknade tidigt imorsse och då så tog jag på mina gympaskor och sprang 4,5km, idag igen. Persade med 1minut idag, heheh.
Har legat ute och solat och chillat hela dagen. Just nu håller jag på att fixa maten och strax anländer mina fina norska vänner till mig. Vi ska ha lite middag och mys, dom är här på träningsläger och åker tillbaka till norge imorgon igen, kommer sakna dom! :(

Imorgon så ska jag fixa ett par saker, ska blandannat in till stan och lämna in min kära dator. Ska även träffa buks på kvällen tror jag, har dock inget riktigt bestämt. Sen blir det jobb för mig hela helgen, ska dock träffa natta på fredag och maria på lördag, för se vad som händer på söndag, om det blir fint väder så kanske stranden annars så blir det nog ikea för min del, har endel jag behöver fixa.
OCH på måndag blir det etage men finfiiiiina mandi, kommer bli grymt!

Nej nu ska strax grillen på och sen blir det mmmmmmat och fint umgänge!
Kanske skriver lite ikväll eller något, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0