Onsdag!

Mitt senaste inägg var om den nya datorn som jag handlat, som just nu inte funkar. Det är något med mig och tekniksa prylar antar jag. Efter bara någon timme, när jag fixat allt med datorn så slutar ett par olika tangenter att fungera. Åker in och ska lämna in den dagen efter och då har dom aldrig varit med om det, haha. Ska få en ny data IGEN men då är dom datorerna slut, perfekt. Kommer antagligen in nya i helgen så får vänta tills dess.

I måndags åkte jag in till stan. Mötte upp mandi så gick vi på en shoppingrunda. Jag gick även in om och hörde med min hårddisk som inte funkar som jag VERKLIGEN hade behövt nu när min dator är sönder. Men tror ni den går att fixa? svaret är nej. Så jag fick en ny, men utan alla bilder och det jag behöver, så blev lite ledsen där :( men de på datorbutiken kunde fixa så dom förde över allt från den söndriga datorn men det gick ju på typ 800kr, inte okej.
Efter stan stack vi hem till määändi, käkade mat och den var det igång. Ett par cider,vin och drinkar senare begav vi oss till etage för en galen kväll. Hemma i "sängen" igen vid halv sju.

Igår passade jag min kära kusin. Vi hittade på en mängd olika saker på fyra timmar. Det var mysigt!

Idag är det onsdag och det är jobbtime. Jobbar idag, imorgon och fredag och sen ska jag möta upp natta på en stanrunda på fredag. Lördag är det fest hos hilda, cowboytema, och på söndag blir det "packa inför turkiet"dag.
Åker till turkiet om exakt en vecka, eller vi är till och med framme om exakt en vecka, vi åker redan 06.20 på morgonen, gillar! Kommer bli grymt bra.

Nej nu ska jag ut med nisse pisse i det FINA vädert, eller inte.
Hörs kanske senare, tjingeling på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0