Ny dator!

Så nu har jag handlat en ny data. Klumpig som jag var TAPPADE jag min andra, vilket betyder att jag nu var tvungen att köpa en ny, sura pengar men så får det va.

De senaste dagarna har jag jobbat, umgåtts med sscgänget, träffat maria, jobbat lite till, handlat lite nytt och fixat och donat. Idag är det söndag och ska spenderas med att endast slappa, hehe, behöver det.

Två dagar frammåt är jag ledig på jobb. Imorgon blir det utgång till etage, och på tisdag ska jag fixa lite ärende och sen passa min kusin. Så ser mina två lediga dagar ut, gillar.

Nej nu ska jag ner och se om maten är klar snart, hörde nog min lille mage kurra.
Puss och kram och ja, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0